Violetta-Martina Stoessel

Violetta-Martina Stoessel
alaiada123.blogspot.com

sobota, 27 lipca 2013

Kto by chciał takie urodziny?

Kto by chciał takie urodziny,żeby przyjechała na nie Martina (Violetta) dała wam pełno rzeczy z serialu oraz pamiętnik,a tort byś miała z Violetty?Dam trochę zdjęć z urodzin chorej dziewczynki na które przyjechała Martina oraz torty i rzeczy,które mogła dać w prezencie:

Torty z Violetty:











Rzeczy:











No a tu na tych urodzinach:



Ja też chce urodziny z Martiną a wy?




15 komentarzy:

  1. ja chce miec takie urodzinty martina odpisz prosze jak bedziesz mogła wystapic w grudniu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce mieć takie urodziny napisz violu jak masz czas w październiku


    OdpowiedzUsuń
  3. Viola a jak masz czas we wrześniu prosze to były dla mnie najlepsze urodziny w życiu i najlepsza chwila proszę odpisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Hei. Viola jeżeli będziesz miała czas 16 września.. to byłyby moje najlepsze urodziny i spełnienie marzeń spotkać ciebie.! Więc odpisz jeżeli będziesz miala czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie nie rozumiecie,że to jest blog fanek Violetty a nie prawdziwej Violetty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bym chciała takie urodziny,ale dobrze,że chociaż ta dziewczynka się ucieszyła. W końcu..Nikt raczej by nie chciał być poważnie na coś chory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciała takie urodziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym chciała urodziny z Martinom kto by nie chciał <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciał urodziny ze wszystkimi aktorami z serialu Violetta.😎

    OdpowiedzUsuń
  10. ja widzałam na youtube film z urodzin tej dziewczynki - tini spiewała znią

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym mieć urodziny z Violą i Leonem w sumie ze wszystkimi z filmu

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez chce proszi

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko jak ja się z was śmieje xD Viola odpisz proszę haha xD
    ps. Urodziny taki każdy chciałby mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak samo ja ile macie lat ?
    :)

    OdpowiedzUsuń